måndag 14 maj 2012

Ett par dagar

Jaha nu har det gått ett par dagar igen. Söndagen ägnades åt trädgårdsarbete och möte med MHK:s herrlag. Det var så underbart skönt ute och det mesta som ska i jorden har kommit på plats. Nu väntar vi bara på gynnsamt väder så att det gror ordentligt.

Idag har jag ägnat mig åt inköp, trädgård och koka lite kräm på rabarber. Har provat att koka utan nämnvärt socker så jag hoppas jag tycker att det blir gott. Allt för hälsan.

I övrigt händer inte mycket i den anställningslösa världen. Jag ska nu jobba i 2 dagar, tisdag och onsdag och sen är Holmen ett avslutat kapitel. Känns lite konstigt, men så är det.

I helgen väntar lite spännande saker som jag inte kan skriva om än. Jag lovar att ni ska få veta, en sak är säker - en resa på G.

Kram till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar