lördag 6 oktober 2012

Dator igen

Äntligen, äntligen så är jag med dator igen. Den har varit på installation, omprogrammering etc hos vår underbara internetleverantör BoreNet.

Undrar om jag kommer att bli bättre på att blogga nu? Det är långt mellan varven och behovet av att uppdatera är lågt. Kanske kan hitta inspiration nu.

Vad händer annars? Ja inte mycket. Jag är snuvig, har ställt in träningen i flera dagar. Det känner inte bra. Jobbar 1 dag/vecka på Holmen under oktober månad. Fått nej från några jobb, flera ansökningar ute men det händer inte mycket på jobbfronten.

Nu ska jag försöka läsa ifatt mailen. Det finns en hel del.....

Ha en underbar hösthelg!

3 kommentarer:

  1. Du får göra som jag, ringa en chef du känner inom din bransch och snacka skit, berätta om dagens situation och försynt fråga om inte de har nåt jobb för dig. Sån tur hade jag och jag hoppas du har det också! Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Jag har gjort precis det. Så nu håller vi tummarna att jag kan påverka honom lite mer. Hoppas att du trivs på ditt nya jobb och att allt går bra för er!!!! Bamsekram

    SvaraRadera
  3. Hur har det gått med Din telefonterror och de hållna tummarna? Vi har det jättebra numera och trivs båda två på våra jobb. Däremot blir den sociala gemenskapen lidande eftersom Jola jobbar sena kvällar och helger medan jag är ledig 17.00 för det mesta plus att jag har lördag-söndag ledig. Men det är bättre än alternativet, så vi önskar verkligen Dig lycka till!

    SvaraRadera