lördag 13 oktober 2012

Ingen vanlig dag

Idag är ingen vanlig dag. Idag är mitt äldsta barns födelsedag. 39 år sedan hon kom till oss.

Långt, mörkt hår, 3,3 kg tung och 50 cm lång var hon vid födelsen. Undrar hur lång hon är idag? Hon har gett mig 3 härliga barbarn, mycket glädje och som hos alla föräldrar har hon skapat oro. Visst minns man de första månaderna med kolik, sen kom en riktigt lugn period. Alltid glad, och tillfreds med allt och alla. Tonårstiden kom och med den oron. Vadå lyssna på gamla föräldrar? Nej jag kan och vet själv.....

Och barn är de alltid i sina föräldrars ögon, oavsett hur stora de blir. En härlig tjej med ett smittande skratt blir 39 år idag! Hipp, hipp hurra!!!!

Igår var vi tillsammans och firade ett barnbarn som fyllde 7 år. Artisten Stina showade och njöt av att ha sina kusiner på plats.

Ett härligt kort på 5 kusiner som min yngre dotter tog i går kväll. Visst är det härligt! Jag är rik, har en sådan underbar familj och till det kommer mina bonusfamiljer. Jag är så glad att dessa finns i mitt liv.

Nu önskar jag alla en riktigt härlig helg!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar