torsdag 2 augusti 2012

Solig torsdag

har jag vaknat till. Mina 1.000 m avklarade i bassängen, jag har hämtat Wilma och Ebba som ska vara här idag och imorgon när deras mamma sover. En andra frukost avklarad, tjejerna ville ha mannagrynsgröt med sirap och det fixade vi.

I tisdags åkte jag till Pernilla för att hjälpa till lite med gardiner och lite småpyssel som inte blivit gjort efter flytten. Maken kom när han slutade jobba och fixade allt skruvande samt klippte häcken kring tomten. Allt blev jättebra.

När jag kom hem från Nilla igår, så åkte jag en sväng till skogen. 2 timmars promenad fick kompensera simningen. Ska nog försöka varva simning med promenad framöver.

Nu ska tjejerna och jag åka till affären. Måste handla lite, ganska tomt i kylskåp och skafferi. Ha en riktigt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar