onsdag 15 augusti 2012

Ingen vanlig dag!

Idag är det 17 år sedan mina första barnbarn föddes. Sjutton år!!!! Tänk vad fort det går. 2 små liv, på knappt 2,5 kilo vardera har blivit stora.

Det är 2 underbara ungdomar, 2 helt olika individer på väg ut i livet. Jag hoppas att allt kommer att gå bra för dom och alla andra barnbarnen. GRATTIS mina hjärtan! Mormors present kommer. Och jag längtar så efter er.

Vi ska hämta 2 andra barnbarn idag. Studiedag på fritids gör att de ska vara här idag och imorgon. Får se vad vi hitar på för skoj. Maken har fortsatt semester och inköp av färg till huset ska fixas idag. Sen återstår jobbet med att få dig färgen på husväggarna. Puh!

När det gäller anställningslösheten så vill jag att den snart ska vara slut. Men inget nytt i sikte ännu. Hoppas, hoppas att det händer något. Att det finns någon som kan tänka sig att anställa den här tanten. Jag har så mycket mer att ge.

Nu tar vi tag i dagen, sköt om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar