måndag 10 september 2012

10 år

Nu är det långt mellan bloggvarven igen. För kort göra en summering av tiden som gått så har det varit en del födelsedagsfirande, promenader och simning förstås. Pyssel i trädgården, jobbsökande, jobbsökande och åter jobbsökande. Kontakter med arbetsförmedlingen, träffa barn och barnbarn och svampplockning.

Ca 500 liter av det gula guldet har jag och maken skördat i år. Känns ganska OK och vad de har förgyllt våra härliga skogspromenader. Korg efter korg, kasse efter kasse - och humöret på topp. Det är livet på en pinne....

Nu närmar vi oss ett jubileum - min älskade och jag! 10 år sedan vi lovade att älska varandra i nöd och lust. Och visst har vi prövats, men löftet har vi hållt. Jag älskar dig verkligen min käre make. Vi tar en tur till Mallorca för att fira - dit for vi även på bröllopsresa. Återuppliva samma plats ska bli härligt. Vi ser fram emot en vecka med sol, bad, god mat och dryck, goa vänner i sällskap. Kan det bli annat än bra?

Nu ska jag jobba färdigt för idag och sen hem för att packa. Ha en riktigt skön septembervecka -vi hörs efter semestern!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar