torsdag 1 juli 2010

Lever

Igår eftermiddag ringde min läkare och berättade lite om mina prover. Det är nog inte bara diabetes jag drabbats av. Mina leverprover är inte bra. Han misstänker någon inflammation eller någon annan sjukdom på min lever eller bukspottskörtel. Men än lever jag.... och det ska jag göra i många år till.

Nu ska man göra en datortomografi på buk, lever och bukspottskörtel för att se om något hittas. Får vänta och se och försöka att leva under tiden.

Ska idag gå lite utbildning, ska bli spännande att se hur bokningar av hotellrum kan ske via nätet. Det mest spännande är hur vi ska hantera denna bokningssajt. Det börjar bli riktigt mycket bokningar nu, vilket är härligt.

Och min älskade kommer inte hem ikväll, han ska ut med jobbet och ha det skoj. Det är han verkligen värd, hoppas de får en riktigt trevlig kväll.

2 kommentarer:

  1. Var vid gott mod. Det behöver inte vara något allvarligt. För det mesta visar det sig att det är lindrigt det man först blir förskräckt av. Din positiva inställning tar nog död på det mesta, dock inte på Dig. Vi håller på Dig och ser fram emot Ert besök hos oss i sommar.

    SvaraRadera
  2. Jag längtar också till att vi ska komma till er. Blir kanske i slutet av juli eller i början av augusti. Kram till er alla

    SvaraRadera